tiistai 25. maaliskuuta 2014

Vielä eilisestä...

Moikka moi vielä! Mun oli tultava takaisin... Hiukan väsähtäneen pakkauspäivän jälkeen laitoin tytön nukkumaan ja rojahdin nojatuoliin lueskelemaan ystäviltä eilen läksiäislahjaksi saamiani "Unelmien talo&koti" -lehtiä. Sillon se iski, ensinnäkin mieletön kiitollisuus rakkaista ystävistä, ja sitten valtava ILO siitä, että KOHTA ME ASUTAAN TAAS VANHASSA TALOSSA <3 

Kaikki nämä vuodet olen koittanut lohduttaa itseäni, että ei kellään ole oikeutta haluta jotain materiaa itselleen. Että pitää tyytyä siihen mitä elämä antaa... Ja niinhän se onkin. Ehkä mä olen ollut kaiken kokemani jälkeen vähän sellainen "pessimisti ei pety" -tyyppi. Nyt sydämen valtaa valtava ilo siitä, että tuntuu, kuin olisi palaamassa kotiin. Ikävä näitä rakkaita täällä, mutta mut vaan on luotu vanhaan puutaloon :D Voiko niin sanoa?

Ystävien tarjoama ruoka oli hyvää, ja lehdistä oli paljon iloa <3

Ne pelastivat tänään mun päivän :)







2 kommenttia:

Kamalan ihanaa jos jätät merkin käynnistäsi :) Kommentit ilahduttavat aina!
Kiitos!