sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Koukussa



Mä olen ihan höpsähtänyt tähän virkkaamiseen! Tytön takki alkaa olla nappeja vaille valmis, ja esittelen sen teille kunhan saadaan sopivat  napit  hankittua ja malli yhteistyöhön ;) Lopputuloksesta tuli... Noh, aika iloinen :) Langat kävivät lopulta vähiin ja värimaailmaa jouduin soveltamaan aika rankasti. Jämälanka -missiossa pysyttiin uskollisesti! 

Innokkuus virkkaushommiin kuitenkin heräsi moisen "kokeilun" aikana ja kokeiluja oli ihan pakko jatkaa... Tässä välissä on syntynyt jo nimeltämainitsematon joululahjasetti, jonka esittely lienee mahdollista vasta pukin vierailun jälkeen. Siihen olen erityisen tyytyväinen!  Siitä se ajatus sitten lähti! En oikeasti ole mikään mestari näissä hommissa, joten esim. tuo edellä kuvassa näkyvä kuvio, jossa virkataan joka toisella kerroksella kiinteän silmukan etureunaan ja joka toisella takareunaan, on minulle ihan uusi! Ihastuin sen luomaan raidalliseen vaikutelmaan kovasti, ja niinpä tästä syntyy nyt sitten mulle jouluksi villainen bling bling -mekko. Lanka on Novitan taivaallinen Hile -lanka, joka kimaltelee juurikin jouluun sopivasti. Puikon koko on nro 8. Malli omasta päästä :)


Alkutekijöissä ollaan, mutta tässois kaksi vapaailtaa taas tiedossa ja telkusta tulee mm. Vain elämää, joten eiköhän tämä tästä edisty ennen aattoa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamalan ihanaa jos jätät merkin käynnistäsi :) Kommentit ilahduttavat aina!
Kiitos!