lauantai 6. syyskuuta 2014

Joulupukille kirjoitettu (hyvissä ajoin)

Joulun odotus alkoi än-yy-tee NYT! Olen nimittäin kirjottanut pukille, että me tarvitaan astianpesukone! Edellisestä asunnosta sellainen löytyi, mutta nyt on takana viisi kuukautta käsin tiskaamista ja vaikka homma onkin sujunut aika kivasti kaiken muun ohessa, niin nyt noiden jokasyksyisten banaanikärpästen myötä olen alkanut kipeästi kaivata sitä korvaamatonta kaveria jonka uumeniin saan likaiset astiat piiloon.

Koneettomana katseeni on usein kiinnittynyt kauppareissulla jos jonkinmoisiin kertakäyttöratkaisuihin, joihin en kuitenkaan ole sortunut ennen kuin nyt, kun törmäsin söpöihin jätskikuppeihin ruokakaupassa. Näistä on hyvä tarjota jätskiä kissanpennunkatsojille :)


Ottaen huomioon, että keittiömme on tällainen opiskelijakämpän keittiö, olen tykännyt siitä kyllä valtavasti! Parasta on, että se on tupakeittiö, niin että kaikki saadaan olla yhdessä lähes kaikenaikaa. Ei mulla varmaan muuten tulisi tiskattuakaan :)


Edelleen mietin noiden kaappien muovittamista valkoisiksi... Mitä mieltä olette? Nyt syksyllä se voisi olla ajankohtaista kun tulee pyörittyä sisätiloissa ja olen myös tehnyt päätöksen, että tähän me nyt toistaiseksi jäädään... Ajatus siitä pienestä puutalosta oli ihastuttava ja kesän aikana jouduin tekemään vaikean päätöksen. Tähän me jäädään, ja toivotaan & uskotaan, että edessä on jossain vaiheessa jotain vielä ihanampaa...



Mukavaa ja rentouttavaa lauantai-iltaa ystäväiset!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamalan ihanaa jos jätät merkin käynnistäsi :) Kommentit ilahduttavat aina!
Kiitos!