keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Joulupukin tuliaiset

Vielä viimeinen joulupostaus, nimittäin onhan se nyt mainitsemisen arvoista, että olin minäkin ollut viime vuonna ainakin edes vähän kilttinä! Tällä kertaa pukki totisesti tiesi mitä toi, sillä kaikki oli kovasti tarpeellista, mutta silti ah niin ihanaa. 

Opiskelija tarvitsee tietysti repun, ja sattui kyllä ihan justiinsa kohilleen malli ja väri. Mulla ei ole koskaan tällaista Fjallravenia ollut, joten kannan sitä kyllä nyt asiaankuuluvalla hartaudella tästä eteenpäin ;)




Joulun alla kotona on ollut muutama "läheltäpititilanne" kissojen ja kynttilöiden kanssa, ja niinpä olin vihjannut pukille että on olemassa sammutuspeitteitä jotka eivät hyppää ympäristöstä silmiin kirkuvan punaisina. On muuten myös elämäni ensimäinen sammutuspeite, joten voitanee sanoa, että jo oli aikakin!



Tämä pääsee keittiössä kunniapaikalle ja käden ulottuviin.

Samoin kuin tietysti nämä:



Olen säästänyt näitä uudenvuoden varalle, kun tyttö lähtee isänsä luo kahdeksi yöksi ja minä jään kotiin ottamaan uutta vuotta vastaan yksikseni. Näillä näkymin vain minä, sohva, leffa, räkäliina, strepsilspaketti ja hepulikuulat! 

Nenä on niin tukossa ja olo muutenkin flunssainen, että taidan katsella raketit
 tänä vuonna kotisohvalla telkkarista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamalan ihanaa jos jätät merkin käynnistäsi :) Kommentit ilahduttavat aina!
Kiitos!